Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
  Widok do druku

Regulamin ForumABCkuchni
Autor Wiadomość
PostWysłany: Śro Wrz 26, 2012 9:45 pm 
Awatar użytkownika
Offline

Rejestracja:Śro Wrz 26, 2012 8:14 pm
Posty:83
# Każdy Użytkownik wraz z rejestracją akceptuje poniższy Regulamin Forum.

* Administrator jak i moderatorzy forum są upoważnieni do dawania ostrzeżeń, 3 ostrzeżenia oznaczają zbanowanie użytkownika

*Ostrzeżenia będą dawane osobom nie stosującym się do regulaminu.

*Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) oraz użytkownicy nie posiadający na koncie żadnego postu, mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.

*Użytkownik zamieszcza przepisy,zdjęcia,wpisy na forum na własną odpowiedzialność. Administracja nie ma obowiązku kasowania postów na życzenie użytkowników.

Uczestnicy forum zobowiązują się do nie umieszczania na łamach Forum Kulinarnego:

*przepisów "żywcem ściągniętych" z internetu bądź z innych źródeł.
*przepisów nie sprawdzonych
*zdjęć do których nie posiadają praw autorskich.

Uczestnicy forum zobowiązują się do nie umieszczania na forum:

*słów, wyrażeń, zwrotów oraz treści powszechnie uznawanych za obraźliwe lub wulgarne,
*treści zawierających dane osobowe, adresowe, teleadresowe,
*treści propagujące środki odurzające bądź narkotyki,
*treści obrażające osoby publiczne, inne narodowości, religie, rasy ludzkie,
*treści obarczających niepotwierdzonymi zarzutami inne osoby,
*treści propagujące łamanie praw autorskich

Użytkownicy forum mogą używać wszystkich kolorów z wyjątkiem czerwonego.Kolor czerwony przeznaczony jest tylko dla administracji do ważnych ogłoszeń.

Prawa użytkowników
*Aby mieć możliwość wypowiedzi na Forum, należy się zarejestrować
*Każdy z uczestników ma prawo do udzielania odpowiedzi w istniejących tematach, o ile są one otwarte i dla niego dostępne.Można komentować dany przepis,dodawać własne opinie,spostrzeżenia,modyfikacje przepisu kulinarnego.
*Każdy z uczestników ma prawo do swobodnego wyrażania swoich poglądów, o ile nie łamie przez to niniejszego regulaminu, prawa państwowego na czele z Konstytucją i Prawami Człowieka.
*We wszystkich sprawach związanych z funkcjonowaniem Forum można uzyskać pomoc od moderatora Forum.
*W razie problemów natury technicznej należy zwrócić się do Administratora bądź Moderatora forum z wnioskiem o ich rozwiązanie.
*Dodawanie reklam na forum dozwolone jest tylko za zgoda Administratora forum,jeśli takiej zgody nie ma posty bądź podpisy zawierające ogłoszenie lub reklamę będą kasowane.

Obowiązki użytkowników

Należy stosować się do zaleceń zawartych w instrukcji obsługi Forum, a w szczególności:

a.sprawdzić, czy tematyka publikowanego wątku nie pokrywa się z tematyką któregoś z już istniejących i otwartych wątków tzn.dostosować dodawany przepis kulinarny do odpowiedniego działu tematycznego.
b.stosować się do zasad polskiej pisowni i interpunkcji
d.starać się traktować innych uczestników dyskusji nie gorzej, niż sam chciałby być traktowany wedle ogólnie przyjętych norm grzecznościowych.

Zamieszczanie tego samego wątku w kilku działach jest niedozwolone!

Treść wypowiedzi powinna być merytoryczna, odnosząca się do tematyki wątku, zrozumiała dla innych uczestników.

Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.

Zabrania się podszywania pod innych uczestników Forum.

Używanie na Forum więcej niż jednego loginu, tzw. nicka, przez jednego uczestnika jest zabronione. Używanie pseudonimów podobnych do wykorzystywanych przez obecnych uczestników Forum, celem wprowadzenia w błąd innych, jest zabronione.

* Zmiana nicka (nazwy na forum) musi być uzgodniona z administratorem forum. Administrator nie jest zobowiązany zmieniać nazwy na wniosek użytkownika bez podania konkretnego powodu.
Nick zmieniany będzie jeden raz, za drugim razem administrator usuwa profil a użytkownik tworzy nowy profil z nowym nickiem.

Kompetencje moderatora

Moderatorzy nadzorują dyskusje prowadzone na Forum,ich zgodność z przyjętymi zasadami, strzegą praw i obowiązków.

Moderator może przenieść dany przepis-do działu wg.niego lepiej pasującego do wybranego przez użytkownika.

Decyzje moderatora nie mogą być przedmiotem publicznych dyskusji. Moderator nie musi się tłumaczyć z powodów powziętych decyzji.

Moderator organizuje pracę Forum, inicjując w razie potrzeby tematy, lub podtrzymując już istniejące.

Moderator rozwiązuje problemy użytkowników udzielając im niezbędnych informacji dotyczących funkcjonowania Forum-masz problem,napisz do moderatora,na pewno Ci pomoże.

Moderator ma prawo zamknąć wątek w razie podejrzenia złamania regulaminu.

Moderator w wyjątkowych sytuacjach ma prawo do zmiany,korekty,usunięcia-posta użytkownika.

W niektórych przypadkach moderator ma obowiązek usunąć wątek lub wypowiedź, w szczególności jeżeli:

a) zawiera on treści wulgarne
b) dubluje istniejący wątek,
c) treść jest napisana wyjątkowo niestarannie i niekomunikatywnie,
d) propaguje alkohol
propaguje środki odurzające, narkotyki
e) obrażają osoby publiczne

Kompetencje Administratora Forum

*Administrator rozstrzyga nierozstrzygnięte spory między uczestnikiem a moderatorem.
*Administrator powołuje i odwołuje moderatorów, dodaje, usuwa i łączy działy Forum.
*Administrator lub moderator może zablokować dostęp do Forum (ban) uczestnikowi, który uporczywie i/lub złośliwie lekceważy niniejszy regulamin. Ban może być zdjęty wedle uznania Administratora na wniosek zablokowanego uczestnika.
*Administrator usuwa wszelkie okresowe ograniczenia dostępu do Forum określone niniejszym regulaminem, po upływie określonego terminu, wyłącznie na wniosek zainteresowanego uczestnika, jeżeli moderatorzy nie dopełnili tego w przewidzianym czasie.
*Administrator może zablokować dostęp do Forum użytkownikowi, który zakładając kolejne konta próbuje obejść blokadę. Zabronione jest pisanie wypowiedzi na Forum z więcej niż jednego konta.
*Administrator nie ma obowiązku usuwać informacji na wniosek czytelnika i dotyczącej czytelnika, jeżeli nie istnieją uzasadnione podejrzenia co do jej nieprawdziwości.

Za każde bezpodstawne zaraportowanie wiadomości,użytkownik może dostać ostrzeżenie.

Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie forum.


Góra
 Profil  
 

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


  Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
   
Style created by phpBB3 skins, Pozycjonowanie www pozycjonowanie reklama
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group