Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
  Widok do druku

Re: katowanie dietą?
Autor Wiadomość
PostWysłany: Wto Gru 15, 2015 10:51 pm 
Offline

Rejestracja:Nie Lis 29, 2015 1:12 pm
Posty:8
tak to działa, taka regularność, w zeszłym roku kupiłam sobie na avans.pl rowerek stacjonarny,ot tak promocja była, chciałam na wakacje trochę zrzucić, tak mi się spodobało że zaczęłam regularnie ćwiczyć, lepiej jeść, już nawet nie o wage chodzi a o samopoczucie lepsze, i woda z cytryną laski, żeby się oczyścić


Góra
 Profil  
Odpowiedz z cytatem  

Re: katowanie dietą?
PostWysłany: Pon Paź 10, 2016 10:07 pm 
Offline

Rejestracja:Pon Paź 03, 2016 8:19 pm
Posty:5
Rowerek stacjonarny to niezła sprawa, ja też mam taki. Dostałam w prezencie od męża :D

_________________
http://podolodzy.pl/szukaj/podolog-opole/


Góra
 Profil  
Odpowiedz z cytatem  

Re: katowanie dietą?
PostWysłany: Pon Paź 24, 2016 9:42 pm 
Offline

Rejestracja:Śro Wrz 28, 2016 9:00 pm
Posty:8
Nie można przesadzać ze zbyt intensywną dietą, bo to bywa destrukcyjne.


Góra
 Profil  
Odpowiedz z cytatem  

Re: katowanie dietą?
PostWysłany: Sob Lut 04, 2017 10:47 am 
Offline

Rejestracja:Sob Lut 04, 2017 10:45 am
Posty:5
według mnie to głupi pomysł

_________________
Read full report


Góra
 Profil  
Odpowiedz z cytatem  

Re: katowanie dietą?
PostWysłany: Sob Lip 01, 2017 8:35 pm 
Offline

Rejestracja:Śro Kwi 27, 2016 6:03 pm
Posty:11
Te wszystkie diety i ograniczenia to wymysły ludzi by nabiać na tym kase... A prawda jest taka ze aby schudnąć trzeba ruszyć się i pocwiczyć bo nic sie samo nie zrobi. Wywalic z jadlospisu slodycze i produkty smazone a reszte tego co lubimy jesc male porcje ale regularnie np co 3 godziny wiec wychodzi 5 moze 6 posilkow w ciagu dnia. A jesli ktos ma naprwde problemy z utrzymaniem apetytu w ryzach to mozna brac glukumannan tj naturalny blonnik ( tu mozna o nim poczytac http://vitispharma.pl/glukomannan-zdrow ... ny-blonnik ) ogolnie zmniejsza apetyt wiec latwiej sie kontrolowac.I to tyle. Myśleć pozytywnie i trzymac sie regularnosci i systematycznosci. Pozdrawiam


Góra
 Profil  
Odpowiedz z cytatem  

Re: katowanie dietą?
PostWysłany: Pią Sie 25, 2017 9:50 am 
Offline

Rejestracja:Śro Lip 12, 2017 8:07 pm
Posty:5
Nie rozumiem katowania się dietą! Najlepiej zdrowe nawyki wprowadzić na stałe, ale też nie przesadzać. Od gałki lodów nic nam się nie stanie przcież! Kiedy spędzałem wakacje w Kruszwicy, podczas posiłków w Zajazdkruszwica.pl - restauracja zwykle sięgałem po dania grillowane. Nawet na wakacjach mozna ograniczyć spożywanie zbędnych kalorii i niezdrowych posiłków.


Góra
 Profil  
Odpowiedz z cytatem  

Re: katowanie dietą?
PostWysłany: Sob Sie 26, 2017 8:40 pm 
Offline

Rejestracja:Sob Sie 26, 2017 8:39 pm
Posty:1
Nie ma sensu katować się dietą.... Lepiej jeść wszystko, a w mniejszych ilościach.

____________________________________
młody jęczmień


Góra
 Profil  
Odpowiedz z cytatem  

Re: katowanie dietą?
PostWysłany: Śro Sie 30, 2017 12:39 pm 
Offline

Rejestracja:Śro Sie 30, 2017 12:22 pm
Posty:1
Miejscowość: Wołomin
Woda z cytryną moja ulubiona :)

_________________
Projektowanie wnętrz Studio 8/8


Góra
 Profil  
Odpowiedz z cytatem  

Re: katowanie dietą?
PostWysłany: Pon Lis 06, 2017 1:54 pm 
Offline

Rejestracja:Czw Paź 26, 2017 2:03 pm
Posty:7
a czy lubicie jeść szpinak: http://przystanekdieta.pl/dlaczego-warto-jesc-szpinak/

_________________
witamina k2


Góra
 Profil  
Odpowiedz z cytatem  

Re: katowanie dietą?
PostWysłany: Czw Lis 16, 2017 12:08 pm 
Offline

Rejestracja:Wto Maj 23, 2017 4:29 pm
Posty:23
Nie lubię diet, które polegają na eliminowaniu czegoś. Wolę takie, gdzie po prostu liczy się kalorie i zjada mniej. Na stronie http://dietykieta.pl/ znalazłam dietę, która ma też opcję wegetariańską. Zastanawiam się, czym bym na niej wytrwała z miesiąc.


Góra
 Profil  
Odpowiedz z cytatem  

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


  Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
   
Style created by phpBB3 skins, Pozycjonowanie www pozycjonowanie reklama
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group